poniedziałek, 8 kwietnia 2013

~9.~ Mała sesja.

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was małą sesję. :) Ostatnio spotkałam się z przyjaciółką, która też prowadzi bloga.Razem się rozciągałyśmy, ćwiczyłyśmy i wygłupiałyśmy, ale znalazłyśmy czas na zrobienie zdjęć. Ja ją także nagrałam, ponieważ Oliwia ma swój kanał na youtubie.
     Czy chcielibyście, abym nagrywała filmiki?
Cieszę się, że tak dużo jest obserwatorów i tyle komentarzy! Jak dzisiaj to zobaczyłam to uśmiech nie schodził mi z twarzy! Dziękuję. ;*
 Na facebook'u stworzyłam stronkę bloga:
LIKE ! 
Zapraszam do polubienia.
Jeśli macie pomysły na jakieś notki, jakieś pytania, tagi, to piszcie tam, albo tutaj. :)
Sesja jest bardzo krótka, ale:






Koszula- F&F
Spodnie- H&M
Naszyjnik- Katherine.pl
Pierścionek- Katherine.pl

*Cen nie pamiętam, a biżuteria jest w poprzedniej notce*

Tak jak mówiłam- krótka sesja zdjęciowa. 
Mam nadzieję, że Wam się spodobało. :D
Trzymajcie się! ;*




26 komentarzy:

  1. pisz częściej :c
    I TAK CHCEMY FILMIKI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawde ładne :)
    Obserwuje i liczę na to samo <3
    Zapraszam ! -> http://aatyskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna modelka, dobry fotograf ;d hahah ;d
    Ładnie wyglądasz ;* i dodaj te filmiki ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym filmikiem :)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę super!
    fajny post, świetne zdjęciaa jestes śliczna
    Obserwuję twojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli też zaobserwujesz mojego. Ale NIC NA SIŁĘ! Może mój blog Ci się spodoba i zostanisz na dłużej? :)
    willbefineee.blogspot.com

    +NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  6. nie nie chcemy Cię i nie pisz częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny odważny anonimek, jak ja to kocham...

      Usuń
    2. Ten naszyjnik fajnie wygląda do koszuli ;D

      justallme-amy.blogspot.com

      Usuń
  7. Jaki kolor tych spodni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, nie widać koloru- teraz zauważyłam :D
      Kremowy jest. :)

      Usuń
  8. Polubiłam twoją stronkę. fantastyczny blog. Nie chce mnie dołączyć do obserwatorów, ale następnym razem na pewno do nich dołączę.
    Zapraszam się serdecznie do mnie:
    ninaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Maniuś Ty chudzinko śliczna! Musisz więcej jeść ;))). Sesja super i Twoje opowiadania są bardzo ciekawe. Masz talent dziewczyno. Więcej wiary w siebie. Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest genialny ! ;D
    Ładna jesteś ;p
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://natalaa-litka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Litka♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś.; ) Sesja udana. ^^
    Masz świetny sweterek w nagłówku.: )
    Obserwuję i liczę na rewanż.; ))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i blog :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :) obserwuje , zrób to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i jesteś śliczna *.*

    Zapraszam :
    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczna jesteś :>

    pampise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog,ładne zdjęcia i wgl wszystko fajne xd

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba, pisz więcej (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ładne zdjęcia. :3
    chciałabym zobaczyć filmik :3

    http://juli-jui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna koszula :D
    Pewnie, nagrywaj filmiki !
    Świetny blog ;3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    oiksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog a zdjęcia ładne ;d

    http://madlena-madlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny blog!

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    serdecznie pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog! ^^

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk