czwartek, 23 maja 2013

~22.~ Wywiad!

Heeeeej! 
Muszę Wam się na wstępie pochwalić, że wczoraj byłam w Radiu eM, które przeprowadziło ze mną wywiad! Bardzo się tym stresowałam i przez to zapomniałam powiedzieć mamie, aby zrobiła mi zdjęcie w tych ogromnych słuchawkach przed mikrofonem. :( Jestem z tego powodu trochę zła, bo musiało to dość śmiesznie i tak profesjonalnie wyglądać! ;D Wywiad leciał dzisiaj o godz. 15:40. Przepraszam, że Was tutaj nie poinformowałam, ale nie miałam jak. Wywiad będzie puszczony jeszcze raz w całości i wtedy Was na pewno poinformuję:) 
Dzisiaj nic ciekawego się nie działo. Dalej montuję filmik. Idzie mi to bardzo powoli, nie wiem dlaczego. 
Zbliża się piątek wielkimi krokami, bardzo się tego dnia boję! Poproszę mamę, żeby robiła mi zdjęcia i później udostępnię je tutaj. :) 
Wczoraj założyłam też Instagrama, bo zauważyłam, że dużo blogerek z niego korzysta. A wy korzystacie, polecacie? Na razie są jakieś dwa marne zdjęcia, ale postaram się dodać jakieś nowe jutro.  Link do niego dam Wam niżej. ;)




A co tam u Was? :*

Facebook: POLUB
Instagram: OBSERWUJ
Tumblr: OBSERWUJ
Ask.fm: PYTAJ
Youtube: OGLĄDAJ

*Macie pomysły na filmiki lub notki tematyczne?* 
3'majcie się:*

4 komentarze:

  1. Gratuluję wydania książki, wywiadu :) Nie miałam jak posłuchać.. Szkoda.. :) Czekam na relacje z jutrzejszego dnia. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Instagram polecam jest bardzo fajny :)
    Zazdroszczę wywiadu. Chciałabym posłuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeej gratuluję ^^
    śliczne zdjęcia ;)
    jesteś piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo gratuluję wywiadu ;) Ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję :) Liczę na rewanż :P
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk