czwartek, 30 maja 2013

~24.~ Sesja na nogach!

Dzień Dobry, Witam, Cześć Wszystkim! 
Dzisiaj spałam tylko 5 godzin, ponieważ o godzinie 23.00 wyjechałam do Czech z pewnego powodu. Wróciłyśmy o godzinie 4.00 i robiło się powoli jasno, a o godzinie 10 miałam angielski. Tak, Wy macie wolne, a ja muszę zaiwaniać z materiałem. I TO JEST NIE FAIR. :( 
Po tym jak się nie wyspałam, a trochę wybudziłam czytałam książkę. Moja przyjaciółka pożyczyła mi książkę: "Uprowadzona"-Lucy Christopher. Książka jest genialna! Zostało mi jakieś 8 stron, ale tak smutno mi ją kończyć.. Naprawdę ją polecam. Dzisiaj ją skończę i myślę, że zacznę kolejną: "Gorączka 1"-Dee Shulman. Na razie nic o niej nie powiem tak szczególnego, ale mam nadzieję, że mnie zainteresuje. ;) 
Polecacie jakieś książki? Bo chcę sobie kupić. ;) 

O godzinie 16 zaczęłam odsypiać.. zasnęłam przy książce i obudziłam się o 20. Pewnie znowu się nie wyśpię. :( 
sweterek / h&m | koszula / Terranova | spodnie / h&m | czapka / http://madcatshop.pl/


Facebook: LIKE
Ask.fm: ASK ME
Instagram: FOLLOW
Tumblr: FOLLOW
Youtube:  WATCH

3'majcie się! :*

4 komentarze:

  1. śliczne fotki :* piękny gif ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna<3
    Przeczytaj książke "Ostatnia Piosenka" -Nicholas Sparks
    kocham ją<3

    Uwielbia Twój blog *-*
    - Twój Chłopak:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam całą serie Harrego Pottera, może 1 część jest trochę nudniejsza od innych, ale i tak całość jest boska <333333333
    Niezbyt lubię ksiażki tego gatunku, ale tą całą serię (mającą 7 gruuubych książek) przeczytałam dwa razy, gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gif :)
    Również obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk