poniedziałek, 29 lipca 2013

MERG.PL

Witajcie kochani! 
Jak zauważyliście lub nie, po prawej stronie pokazał się baner z firmy merg.pl. Tak, zaczęłam z tą firmą współpracować. ;) Nie chcę, żebyście myśleli: 
Jej tylko na tym zależało! Już współpracuje. Sprzedała się. Już jej nie lubię, bo współpracuje, będzie miała jakieś buty, czy coś. 
Nie kochani, to nie o to chodzi. Kiedy założyłam bloga nie miałam pojęcia o co chodzi z współpracą! Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest. 
 Najważniejsi jesteście WY! Kiedy wchodzę na bloga i widzę, że ktoś to czyta to się cieszę. Chwalę się mamie, tacie, znajomym, bo wiem, że moja praca nie idzie na marne. Wiem, że jest po co to robić. Widzę, że to ma sens. 
Napisałam do firmy merg.pl ponieważ spodobały mi się tam buty, widziałam, że inne blogerki współpracują z tą firmą.. więc pomyślałam.. też spróbuję. Ale nawet nie sądziłam, że się zgodzą! No, a jak już się zgodzili to pomyślałam: Czemu nie? Chyba każda/każdy z Was by się zainteresował/a. Prawda? 
Jeżeli macie ochotę, też spróbować napiszcie do tej firmy.  Pan Michał  wszystko Wam wytłumaczy. Myślę, że jest warto. ;) Ja zgodziłam się, może WY też. ;) 

A tutaj  buty, które mi się spodobały. ;) 




Teniskówki - >>TUTAJ<< 




Balerinki- >>CLICK<<



Lity- >>TU<<


Zapraszam Was! Baner po prawej stronie. ;) 

11 komentarzy:

  1. tez z nimi współpracuję :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty. Gratuluję współpracy!
    Obserwuję i pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że ci się udało! :)
    dopiero zaczynam czytać twojego bloga ale bardzo mi się podoba! Jesteś śliczna i bardzo fajnie piszesz :)

    niuta-niutaa.blogspot.com
    nowy-swiat-k-popu.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne BUCIKI:***
    Ja też mam krótkie włosy!! Ładnie ci w nich ♥

    zapraszam dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lity cudo ! <3

    Zapraszam do siebie !
    Buziaki <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! Zazdroszczę ci... Jak ty to zrobiłaś?! Partnerstwo to moje marzenie...
    Obserwujemy?
    never--say-never.blogspot.com
    Odpowiedz w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem tu. ;)
      Napisałam spontanicznie, a merg.pl się zgodzili. ;)

      Usuń
  7. podobają mi się Lity <3 są śliczne *..* aww :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog.Zapraszam do mnie http://jordan-joordan.blogspot.com/
    jak się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lity ładne, ale nie zdecydowałabym się na kupno butów w sieci. Nie mam aż tak dużego zaufania do sprzedawców c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, bardzo ciekawe wpisy a stylizacje bardzo dobrze dobrane.

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Ja już obserwuję a Ty?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk