sobota, 20 lipca 2013

QUESTIONS & ANSWER

Na samym wstępie, chcę Wam bardzo podziękować za tyle komentarzy pod ostatnim postem. Cieszę się, że jest parę osób, które wchodzą na mojego bloga. ;) Pisały też dziewczyny, które dopiero tutaj zaglądnęły. :D No i jest też chłopak! Pozdrawiam! Haha. 
Wczoraj czekałam na naszych gości i coś mnie wzięło, że nauczyłam się... CUP SONG! Tak. Siedziałam nad tym 3 godziny, jednak warto było. :D Jak chcecie to nagram dla Was moje wykonanie. Oczywiście nie będę śpiewać, bo nie chcę, żebyście ogłuchli jak Wam bębenki wybuchną. Nie będziemy eksperymentować. :D 
Tak więc dzisiaj mam dla Was Pytania & Odpowiedzi! Na asku jest ich troszkę, więc na nie odpowiem. ;) 

Co lubisz robić w wolnym czasie?

Oj, dużo rzeczy. Np. czytać książki, piec ciasta, babeczki, ciasteczka, gotować, leniuchować, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. Dużo. 

Byłaś chora przez cały rok? Co się stało, czemu nie chodziłaś do szkoły?

Przez pół roku miałam leczenie, które bardzo osłabia. Po tak mocnych lekach nie mogłam pójść do szkoły. Nie byłam w stanie fizycznym.

Nie mogłaś przez dłuższy czas chodzić? Coś z nogami nie tak? ;cc Biedna.. 

Tak, nie mogłam. Już jest wszystko okej. ;)

W jakiej miejscowości w Chorwacji? 

Blisko Puli. Pjeściana Uvala. Haha.

ILE MASZ LAT? 

14. ;)

Uwielbiam Twój blog :* Muszę mieć Twoją książkę. 

Cieszę się bardzo. Mam nadzieję, że zdobyłaś. Jak nie, to jest dostępna (tu)

dodaj zdj albo video twojego domu w chorwacji plis ;)) pozdrawiam! ;*

Ale co w tym ciekawego? xd Pewnie jakieś zdjęcie pojawi się na blogu. ;)

Co się wydarzyło, że całą klasę 1 gimnazjum nie chodziłaś do szkoły?

Byłam chora. 






MIŁEGO DALSZEGO DNIA! 

PLEASE COMMENT! 

3 komentarze:

  1. Twoja książka nie jest dostępna w sklepie. ;< Brakło egzemplarzy. ;(
    Jestem nową czytelniczką, więc: Czy ty na stałe mieszkasz w Chorwacji? :))

    http://julkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia;D

    Zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk