środa, 14 sierpnia 2013

BRAK POMYSŁU NA TYTUŁ, ELO.

CZEŚĆ! 
Dzisiaj od rana padało. Zapowiadała się ogromna burza. Nie było jej i całe szczęście, ponieważ burz się  bardzo boję. :D Deszcz.. kocham ten zapach. Trochę odpoczynku od upałów. Bardzo dobrze, ponieważ podczas gorących dni człowiek czuje się gorzej. Niezbyt przyjemnie. Na szczęście jest basen. Można skoczyć na bombę, na główkę, lub jeszcze inaczej i poczuć się o wiele lepiej. ;) 
Molly czuje się lepiej. Nie może jeszcze chodzić, ale dzisiaj byliśmy na ostatnim zastrzyku. Mała próbuje już chodzić. Nawet jej się udaje, chociaż tyłeczek wciąż jej lata. Oczywiście pilnujemy, żeby mało chodziła. Najgorsze są noce, chociaż jak śpi ze mną w łóżku i się do mnie przytula, to jest spokojna i szczęśliwa. A ja wraz z nią. 




| koszulka / h&m | legginsy / BRZOZOWSKA | buty / converse - ceneo.pl |

BLOG NA DZIŚ! 

Jeśli chcesz by Twój blog ukazał się w: Blog na dziś musisz obserwować mojego bloga. Napisz na dole. ;) 
Będzie sprawdzane! 

DO NASTĘPNEJ NOTKI KOCHANI! ;*

10 komentarzy:

  1. Też bym chciała mieć kiciusia. ;<
    No ale fajnie, że się nią tak zaopiekowałaś. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    chciałabym pojawić się w "blogi na dzis" :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bluzka !
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak ja chciałabym mieć kotka.. ♥
    już dawno obserwuję :)
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie. Piękne leginsy :)
    obserwujemy?

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. już dawno obserwuję
    http://by-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, ja też nie lubię burzy ^^

    http://www.pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog i śliczne zdjęcia. ja też nie przepadam za burzami. ale dziś u mnie była bardzo ładna pogoda :3

    Obserwuję
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk