niedziela, 18 sierpnia 2013

NEXT

Cześć Człowieki! ;* 
Dzisiaj mam dla Was kolejną część zdjęć z przedwczorajszej sesji. Nie wiem, czy pojawi się dzisiaj druga notka, ponieważ nie dostałam jednego ważnego mejla, przez co nie mogę jej dodać. Dziwnie to napisałam. (xd) 
Mam dużo pomysłów jeśli chodzi o notki. Myślę, że będą notki tematyczne, z zainteresowaniem itp. Co wy na to? 
tak, ukradłyśmy winogron. <3



|kombinezon / h&m | buty / converse | bransoletki / dostałam, Chorwacja |

BLOGI NA DZIŚ:

Jutro trochę inna notka. Taka mała niespodzianka! ;) 
CZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEŚĆ! 
<takwiemzamałoE>

9 komentarzy:

  1. bardzo ładny kombinezon. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku! jestem tam, dziękuję :*

    a Ty jak zwykle zachwycasz sobą ;)
    pinsibe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Te z winogronem najlepsze *.*
    obserwuję i liczę na to samo ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super styl, poza tym ładnie pozujesz do zdjęć...
    Zapraszam do mnie : http://directionerkalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor kombinezonu, uwielbam go ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przegenialnie obcięte włosy, taka fryzura idealnie pasuje do twojej twarzy. A strój wybrałaś bardzo dobry, świetnie kontrastuje z ciemniejszą opalnizną. Pomysł na zdjecie z winogronami również nie banalny :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo. Komentarz typu"super blog, odwdzięczam" nie są akceptowane i po nich usuwam obserwacje twojego bloga. Trzeba się wysilic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęciaaaaa, a teraz ściągnij mi moje na pendrive. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, zrób takie tematyczne notki, ja takie lubię *.*
    Świetne zdjęcia tak po za tym, jesteś bardzo fotogeniczna <3

    + Dodaję do obserwowanych

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna <3
    ~Nika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk