czwartek, 3 kwietnia 2014

Organization!

Hej! Po długiej przerwie przychodzę dzisiaj do Was z innym postem. Zatytułowałam go 'Organizacja'. Przedstawię Wam dzisiaj moją toaletkę! :)
Więc tak wygląda moja toaletka! Jest to mebel, który upolowałam w sklepie Ikea. Nie jest to tania rzecz, dlatego teraz żałuję, że nie stworzyłam sama swojej toaletki. Mimo wszystko ta gotowa toaletka, jest piękna! :)
Tutaj mam swoje piękne serce, w którym trzymam perfumy, a czasami drobniejsze rzeczy. Niestety nie wiem skąd to jest, gdyż to prezent. Koło serducha trzymam różne pomadki i kremy z firmy Nuxe.
Tutaj mam swoją świeczkę z Yankee Candle o zapachu Black Cherry, kolekcję lakierów i z tyłu widzimy organizer na waciki ze sklepu Ikea :)
Niżej, w takiej wnęce, trzymam swoje okrągłe pudełko po prezencie, a obok mam różne preparaty do włosów i moją piękną kulę z home&you!
Tutaj mam niebieskie koszyczki z Pepco, w których trzymam rzeczy, które bardzo rzadko używam, ale które muszę mieć pod ręką.
Tutaj jest główna szuflada, mam ją zorganizowaną tymi samymi koszyczkami z Pepco lub Castoramy.
Tutaj mniejsze szufladki, gdzie trzymam kremy...
...a tutaj misz-masz dla moich paznokci!
Cała toaletka jest ozdobiona światełkami, wygląda to ślicznie wieczorem!
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! Piszcie czy wy macie swoją toaletkę, jak ją organizujecie i czy stworzyliście ją sami, czy tak jak ja popędziliście do sklepu. 
Papa ♥

12 komentarzy:

  1. Przepiękna ! ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że mamy tą samą toaletkę:3
    Ciekawie ją urządziłaś!

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam swojej toaletki, ale zawsze o takiej marzyłam :c moze niedługo coś takiego pojawi sie u mnie w pokoju :)

    pozdrawiam ~ doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeeśliczna, też bym taką chciała :))!
    Mam prośbę, klikniesz w link od kurtki z najnowszego posta? Jeśli o zrobisz to zareklamuję twój blog w kolejnej notce! ;)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna toaletka,bardzo mi się podoba,chciałabym mieć taka!
    używam tego samego podkładu :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze marzyłam o takiej toaletce *.* Twoja jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toaletka cudo!

    Co do tego żelu z BeBeauty to mi się on dobrze sprawuje. Zmywa resztki makijażu, twarz po nim jest gładka i oczyszczona. Napisałam tak w skrócie,ponieważ jeśli bym coś u siebie pisała o nim to dopiero ok. maja, więc jeśli zastanawiasz nie nad kupnem to bardzo Ci go polecam!

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie zazdroszczę toaletki! ;) Ja nie mam gdzie takiego cuda ustawić, więc muszę się mieścić jakoś na półkach. Życie na stancji nie jest usłane różami, haha.

    Jednak zorganizowane mam swoje notatki i poukładane książki tak, że nie pozwalam nikomu ich dotykać, haha. :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja toaletki nie mam ;c ale zazdroszcze
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam toaletkę z przerobionej szafki, ponieważ kolejny mebel w moim pokoju nie miałby miejsca... Jest mała, ale dla mnie w zupełności wystarczająca ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna toaletka..! :) też planuje taką kupić..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mm śliczny mebel :) mój ulubiony w twoim pokoju ;d szkoda, że do mojego się nie zmieści.

    http://our-womenly-style.blogspot.com/2014/04/100london_6.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk