sobota, 10 maja 2014

Hej ♥
Dzisiaj znalazłam chwilę czasu, żeby tutaj coś do Was napisać. Ten tydzień jest fatalny, bo bardzo dużo muszę się  uczyć. Mam nadzieję, że przyszły nie będzie już taki zły, chociaż już mam zapowiedziany jeden sprawdzian... I właśnie dlatego dzisiaj siedzę i się uczę.
Chciałam Was bardzo serdecznie zaprosić na mojego INSTAGRAMA i TUMBLRA. Jeżeli też macie swoje konta, to napiszcie mi je na dole :-)
Niestety nie mam żadnych interesujących zdjęć, jedyne te, które robiłam jak mi się nudziło!


Planuję jakieś porządniejsze posty. Myślę o notce z ćwiczeniami, do których powracam i o tym właśnie chciałam Wam opowiedzieć. Myślę również o poście z pielęgnacją twarzy, notki tematyczne.. Co o tym myślicie? Może Ulubieńcy Miesiąca, albo DIY! :)
Wczoraj pojechałam do mojej przyjaciółki, ponieważ w poniedziałek ma urodzinki, więc zaprosiła mnie do siebie. Byłyśmy tylko we dwie. Pojechałyśmy na spacer z pięknym krajobrazem, następnie do galerii, gdzie kupiłam buty i kostium, co pokażę Wam w haulu i następnie poszłyśmy do herbaciarni, gdzie siedziałyśmy i rozmawiałyśmy 3h i skąd wyniosłam herbatkę sypaną. :-) Później jak wróciłyśmy do domku, to zrobiłyśmy Misz-Masz pod kruszonką Nigelli Lawson, coś pysznego. Jedząc, oglądałyśmy film pt. 'Idealne matki'. Dramatyczny i trudny film, który bardzo polecam!
Co blogger robi z jakością zdjęć? :(

A wy jak tam? ♥

4 komentarze:

  1. U mnie tez dużo nauki, eh
    Śliczna stylizacja na końcu :)
    Jestem ciekawa notki o ćwiczeniach :))

    Pozdrawiam :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta ostania fotka <3
    _polishgirl___ instagram

    http://meinwondeerland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowalam tumbler'a, a twojego instagrama juz obserwuje od jakiegos czasu:3
    Sliczne ostatnie zdjecie! Mi by sie bardzo spodobala notka DIY:3
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na DIY!
    agniesxka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk