czwartek, 28 sierpnia 2014

ROVINJ

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo urokliwym miasteczkiem. Pomimo, że byłam tam już wiele razy, to i tak za każdym razem podoba mi się jeszcze bardziej. Wiele osób nazywa to miejsce 'Mała Wenecja". I rzeczywiście - to miejsce jest można powiedzieć położone na wodzie! :) Warto zwiedzić.
| koszulka / Primark | spodenki / h&m | torebka h&m | naszyjnik / Allegro |

Brawo dla mnie, ponieważ piszę posta o 2.35 ! :) Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały. Jutro z samego rana, czyli za kilka godzin, kręcę dla Was filmiki! :) Mam nadzieję, że wszystko mi się uda, więc trzymajcie kciuki! :) 

A JUŻ WKRÓTCE.. 

Przepis na coś dobrego i szybkiego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk