środa, 3 lipca 2013

~31.~ Spódnica.

Hej:) 
Długo nie pojawiała się notka, ponieważ w sobotę przyjechałam w nocy do Chorwacji i chciałam się nią trochę nacieszyć. Będę tu całe wakacje, ponieważ mamy tu dom i wynajmujemy apartamenty. ;) Z jednej strony fajnie, jednak z drugiej.. kiepsko, bo nie mam tutaj moich kochanych przyjaciół i trochę jest nudno. Czas spędzam tutaj w naszym basenie, nad morzem, przy książce, czy po prostu na leniuchowaniu.
Ostatnio przeczytałam "Gorączkę 1" autora Dee Shulman. Polecam ją. Jest ciekawa. Może nie od początku, trzeba doczekać się wciągnięcia. Po chwili sami zobaczycie, że każdy rozdział jest kończony tak, że chcesz więcej.
Niedawno kupiłam sobie spódnicę za kostki. Długo szukałam odpowiedniej, aż wreszcie trafiłam do Mango. Taką samą spódnicę ma moja przyjaciółka Oliwia. ;)




Tak, zdjęcia niestety są robione telefonem, ponieważ ładowarką do aparatu niewiele zdziałam.  Na szczęście tata dowiezie aparat i będę częściej działała. Zamierzam dużo nagrać filmików takich jak: My morning routine, Dzień ze mną i filmik, z którym się jeszcze nie spotkałam na polskim youtube. Oczywiście możliwe, że wy tak. ;) To nie będzie coś super, po prostu trochę pogadam do kamery. Planuję posiedzieć nad wyglądem bloga, ponieważ ten jest za słodki.
Na koniec pokażę Wam babeczki, które ostatnio zrobiłam. Niestety poszłam na łatwiznę z Dr. Oetkerem, własnoręcznie udekorowałam babeczki lukrem i różowym cukrem. Dodałam też parasolkę, które kupiłam w Biedronce.





6 komentarzy:

  1. świetna spódnica ;) bardzo podoba mi się jej kolor ^^ Chciałabym spędzic takie wakacje w Chorwacji, nawet bez przyjaciół, przecież zawsze można poznać nowych ludzi :3 Miłego pobytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest świetna! kocham odcienie niebieskiego :)
    i babeczki też smacznie wyglądają ;)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są tego typu spódnice i właśnie planują taką kupić :)
    Ja w tym roku również odwiedzę Chorwacje, ale tylko na tydzień :c
    miłego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, pysznie wyglądają!Śliczna spódnica,Super zdjęcia.
    PoZdRaWiAm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie tutaj u Cb ;d
    super pomysł z notką na książkę!
    ja postanowiłam przeczytać trochę tych książek starych, których dawno nie czytałam! z serii "normalne" :))
    a ta spódnica piękna :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk