sobota, 6 lipca 2013

~32.~ Bo dziewczyny się odchudzają.

Witajcie!
Dzisiaj zaplanowałam dla Was coś innego. Chciałabym zaproponować Wam książkę, którą niedawno przeczytałam. Ostatnio krótko napisałam coś o "Gorączce 1", która należy do książek mało rzeczywistych, nierealnych, a teraz poszłam w stronę bardziej realnych historii. 
Mianowicie jest to książka pt. "Dziewczyny się odchudzają" autorstwa Jacqueline Wilson. Książkę pożyczyłam od przyjaciółki Oliwii. 
Ellie-główna bohaterka- ma spory problem. Wszyscy wokół niej wydają się mniejsi wszerz. Źle się czuje w swoim ciele. Postanawia to zmienić i idzie złą drogą. Czy uda jej się wyjść z tego cało? Ode mnie się nie dowiecie, ale odpowiedź znajdziecie w książce. 
Książka opowiada o sporym problemie, który może spotkać każdą dziewczynę. Odchudzać się można, ale nie w taki sposób, jaki wybrała Ellie. Nie warto się niszczyć. Polecam książkę, aby każda z Was Dziewczyny, spojrzała na swój brzuch <który nie musi być duży> z innej strony. Nie ważne jest to, jak ktoś Was odbiera, przecież najważniejsze jest, żebyście WY dobrze czuły się w swoim ciele! Są różne metody pozbywania się zbędnych kilogramów. Ja polecam sport. Basen, bieganie, ćwiczenia... znajdziecie coś dla siebie. 
Są też inne części takie jak: Dziewczyny płaczą, Dziewczyny się zakochują, Dziewczyny się spóźniają.
Ja teraz zajęłam się: Dziewczyny płaczą.  





| koszula / terranova | 


Jak Wam mijają wakacje? Mi gorąco. Postaram się przygotować dla Was zdjęcia z nad morza i z nad basenu! 3'majcie się! ;* 

10 komentarzy:

  1. Uu.. może się skuszę. : ) Ciekawie, ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takiego rodzaju książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skorzystam i przeczytam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie czytałam takiego rodzaju ksiażek, ale recenzja świetna i może się skuszę :)

    Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj i skomentuj ;)
    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha !ja mam tak samo z tą dietą xDD Zapraszam do mnie + obserwujemy ?
    http://pattien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytam takich książek niestety :<
    Ja właśnie jestem nad morzem :) haha
    śliczny blog!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam kiedyś tą książkę. Bardzo mi się podobała :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tej książki ale może kiedyś...

    Zajrzyj----> http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam ale tylko fragment, szukałam jej, ale nie znalazłam, a potem o niej zapomniałam. Chyba jednak poszukam jej znów w sklepach xd :D

    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    erlegen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam wszystkie 4 części i jestem zachwycona, pamiętam jak w dzieciństwie oglądałam oparty na tym serial. ♥

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk