niedziela, 14 lipca 2013

70 !

Postanowiłam w końcu usiąść nad wyglądem bloga. Ten dalej jest słodki, ale w porównaniu do tamtego wydaję mi się, że ten jest mniej posłodzony. Na tamten nie mogłam już patrzeć. Zwłaszcza, że zmieniam styl. Nie chcę być taką słodką dziewczynką, bo to do mnie nie pasuje. Możliwe, że twarz mam małej dziewczynki, lecz charakter jest całkiem inny. Jestem bardzo zwariowana. Nie słodka. Ta słodycz to mi się już przejadła. Nasz styl ubierania ma okazywać nasz charakter, przynajmniej tak mi się wydaję. 
Co wy sądzicie o tym wyglądzie?

A teraz najważniejsze. To właśnie dzisiaj. Dzisiaj (niedziela, 14 lipca 2013 r.) na moim blogu pojawiło się 70 obserwatorów! Dla mnie to na prawdę ogromna liczba! Tak bardzo się cieszę! Coraz bliżej do 100. A co jakiś czas dołącza do mojego bloga kilka osób. Ogromnie Wam dziękuję! :* 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ci gratuluję
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)

    www.olcie323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia.;p
    Wygląd też okey, ale bardzo podoba mi się nagłówek.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ładnej sumki i bardzo mi się podoba co zrobiłaś z blogiem!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;) ten wygląd jest o wiele lepszy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci 70 obserwatorów ;*
    Co do wyglądu to dla mnie to trochę za dużo bieli i nie ma fotek w nagłówku :(
    Ale i tak Cię kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję obserwatorów. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm. Wygląd taki średni, jak dla mnie za dużo bieli. Tak ciut pusto :c Poprzedni wygląd bardziej pasował. A zdjęcia super ;* Gratuluję tylu obserwatorów ! :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk