poniedziałek, 15 lipca 2013

PHOTOS

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia w luźnej 'sukience'. Jest to bluzka, ale jest na mnie za duża, więc zarzuciłam ją na kostium i sprawuje się idealnie.
Pogoda cały czas tutaj dopisuje! Nie ukrywam, że męczy mnie tutaj nuda, ponieważ nie mam tutaj znajomych, ale zdarza się, że przyjeżdżają dziewczyny w moim lub podobnym wieku. Dobrze, że mam tak wspaniałą mamę, z którą zawsze coś wymyślę. ;)
Planuję zrobić dla Was notkę z jedzonkiem. Macie na to ochotę? Piszcie mi na dole. Haha.

Jeśli któraś z Was poszukuje bloggerki do współpracy, to chętnie się jej podołam. ;) 
KONTAKT: magdalenkao1237@wp.pl




mój pierwszy koczek. Hura! <3






Miłego wieczorku! :*

5 komentarzy:

  1. Pamiętam tę bramę, zawsze się z niej ześlizgiwałam :ccc
    Wiesz kim jestem mycha? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, Maniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :3

    Jeśli można .. Nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD , więcej szczegółów w notce : http://przytulny-kacik.blogspot.com/2013/07/nominacja-do-versatile-blogger-oraz.html
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna fotografia!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk