wtorek, 16 lipca 2013

HAPPY

Witam Was! 
Ostatnio udaje mi się dodawać posty codziennie! TAK, TEŻ W TO NIE WIERZĘ. Więc, wybrałam się dzisiaj na "krótki'' spacer po naszym małym, spokojnym miasteczku. ;) Jeśli chcecie wiedzieć jestem w miejscowości: Pjescana Uvala. Jest to blisko Puli. Kocham to miejsce. Jest takie spokojne, a zarazem piękne. Dlatego właśnie wybrałam się z mamą w jeszcze nie znaną nam uliczkę, gdzie szukałyśmy ciekawego tła do zdjęć. 
Wspominałam Wam w ostatniej notce, że planuję jedzeniową notkę i już do niej powoli zmierzam. Najchętniej już pochwaliłabym się moją dzisiejszą, udaną potrawą, no ale nie mogę. :D 
Mam pomysł jeszcze taki, że zrobię notkę z roślinami, które znalazłam tutaj, ale jeszcze parę zdjęć muszę pocykać. :) Jak macie jakieś pomysły to piszcie na dole. ;) 
Koniec przymulania, czas na dawkę zdjęć. ^^









| spódnica / Mango | koszulka / h&m | klapki / deezee.pl | bransoletka / Zakopane |


miłego dnia! 

8 komentarzy:

  1. No tło ładne, roślinki :) To pierwsze zdjęcie śliczne jest :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tam ładnie *.* świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są super ale...to przedostatnie jest niesamowite . Pozdrów fotografa. Ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są super ale...to przedostatnie jest niesamowite . Pozdrów fotografa. Ma talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz szerokie ramiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, pójdę się powiesić. MASAKRA.

      Usuń
  6. Pisałaś , że wynajmujecie pokoje w Chorwacji...macie jakąś stronkę internetową?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczną masz spódnicę!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk