środa, 7 sierpnia 2013

LBA!

HEJOŁ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z Lieber Blog Awards. Zdecydowałam się coś takiego zrobić, ponieważ wydaje się to całkiem fajne. ;) Więc, nominowała mnie moja przyjaciółka Oliwia z: www.our-womenly-style.blogspot.com
Zaczynamy!
1. Jaka jest jedna cecha, która Cię najlepiej opisuje?
Wydaje mi się, że zwariowana. Mam dziwne poczucie humoru, często jestem roztrzepana i mam dziwne pomysły.
2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Cały czas zadaję sobie to pytanie.. jest tyle ciekawych zawodów... od dziecka planowałam być aktorką, ale to jest chyba coraz bardziej nierealne w moim przypadku. Jestem za nieśmiała, poza tym.. nie czuję, żeby to było to. Pod uwagę biorę: prawnik, fotograf. 
3. Co Cię interesuje? 
Ogromnie dużo rzeczy! Jeździectwo, pisanie, gotowanie, blogowanie, fotografia, pomaganie zwierzakom i innym, tumblrowanie.. taniec, książki.
4. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bardzo mi się to podoba... kocham to! Pokazuję jaka jestem, co mnie interesuje.. 
5. Co kochasz najbardziej na świecie?
Rodziców, rodziców i jeszcze raz rodziców! 
6. Kto lub co Cię inspiruje? 
Jeśli chodzi o blogowanie to nic, jestem tylko sobą! A w życiu.. rodzice to mój autorytet. ;) 
7.Wymarzona podróż?
Jest tyle miejsc, które chcę zwiedzić... Hiszpania, Hawaje, Dominikana, Chiny, Japonia, Norwegia.. I wiele innych! Nie da się wybrać jednej. ;) 
8. Ulubiona piosenka? 
| Miley Cyrus-We Can't Stop | Pearl Jam-Last Kiss |
9. Jakiś mebel, o którym marzysz?
Hamak, albo ogromna garderoba! *o* 
10. Jak opisałabyś swoją osobowość? 
Trudno jest opisać siebie. Ja np. nie umiem. Jeśli mnie poznacie to sami stwierdzicie jaka jestem. 
Zwariowana, wstydliwa, dziwna, dowcipna. ;)

Moje pytania! :
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 
2. Myślałeś/aś o usunięciu bloga? 
3. Masz jakieś zwierzaki? 
4. Największe marzenie? 
5. Hobby? 
6. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
7. Jesteś zakochana/ny? 
8. Jeśli mógłbyś/abyś być zwierzęciem, co byś wybrał/a? 
9. Jesteś z siebie zadowolona/ny? 
10. Uczysz się języków obcych? Jakich? 
11. Ulubione 3 piosenki?
12. Masz jakieś inspiracje do zdjęć? 
13. Ulubiony smak lodów? 
14. Co ochładza Cię w wakacje?
15. Kwiat na lato? 


NOMINUJĘ! :
kitcaaat.blogspot.com
pamietnik-jessiki.blogspot.com
eneverwherever.blogspot.com
megg-meggi.blogspot.com
demordie.blogspot.com

zdjęcia bez lampy, bo z lampą wyglądam jak plastik. BEZ URAZY DLA PLASTIKÓW.




Jutro nowa sesja z dzisiaj! Haha! Zapraszam Was na moją i mojej przyjaciółki jedzeniową stronę na facebook'u- >>KLIK<<. No i to tyle. Czeeeść! ;*

19 komentarzy:

  1. No a mój aparat robił dzisiaj zdjęcia pomarańczowe. :O
    Musiałam dodać zbieraninę zdjęć z kiedyśtam. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią, robią :) Jaki aparat?

      Ola
      szabloniarek.blogspot.com

      Usuń
  2. Śliczna ty, ale przyjaciółka trochę psuje widoki twarzą.. bez urazy kochanie, ale lepiej rób zdjęcia Madzi, a nie pozuj z nią.
    Pozdrawiam was cieplutko ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam, że masz tak straszną twarz, że nie raczyłaś się podpisać, żeby nikt nie odnalazł twojego ryjka ;) i bez takich kochaniutkich zwrotów, nie znamy się, więc ogranicz się do imienia ;)

      Usuń
    2. Szkoda, że piszesz z anonima, odważna osobo. W sumie szkoda się na coś takiego wypowiadać.

      Usuń
    3. Droga Oliwio, chcę być po prostu miła, dlatego nie piszę po imieniu, ale jeśli sobie tego życzysz to proszę bardzo. Piszę to anonimowo, dlatego, że nie mam konta Google, ani innego konta tutaj podanego, więc wybieram opcję anonimową. I nie, nie mam aż tak strasznej twarzy, może nie jestem wybitną pięknością, ale posiadam skromność i umiejętność przyjmowania krytyki,nie tak jak ty. Zauważ, że nie napisałam pospolitego "hejtu" tylko kulturalnie wyraziłam opinię, a widzę, że ty jesteś przyzwyczajona jedynie do tych pozytywnych.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. "Kochanie" świadczy o twojej pogardzie do mnie. Pewnie, że nie masz konta google, ale skoro potrafisz napisać taką nieprzyjemną rzecz to podpisać pod nią się nie potrafisz? Zero odwagi.
      Krytyka ma uzasadnienie, twój niekulturalny komentarz nie jest krytyką, psucie widoków twarzą? To nie jest krytyka, tylko próba dowartościowania własnej osoby. Coś mi się wydaje, że my się znamy, a ty po prostu masz problem z tym, że ja i Magda się przyjaźnimy. Żegnam.

      Usuń
    5. Nie znam cię i nie mam problemu, że przyjaźnisz się z Madzią, bo sama się z nią nie przyjaźnię, mało ją znam. Po prostu skoro publikujesz swoje zdjęcia do ja wyrażam się na ich temat, a ty tego nie przyjmujesz.

      Usuń
  3. no to jest fajna zabawa :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :)
    Ja mam bardzo dużo podobnych do twoich ;]
    zapraszam również do mnie :D
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :D
    gratuluję nominacji :)
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowy blog :)
    Jeśli chcesz w jakiś sposób go urozmaicić (szablon, dodać grafikę przy tytule posta) : szabloniarek.blogspot.com zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś strasznie podobna do mojej koleżanki :)
    Hahhaah chyba rzeczywiście "zwariowana" to idealna cecha dla ciebie, nawet odpowiedzi są takie energiczne, ale to dobrze, fajnie się czyta ♥
    littleworldnessy.blogspot.com - jeśli masz czas i ochotę, to zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz. Jest mi niezmiernie miło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed momentum dodałam OBSERWATORÓW. Dzięki za radę. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęcia! Bardzo ciekawy blog. Zauważyłam, że mamy podobne zainteresowania. Kiedyś też zależało mi na tym, aby zostać prawnikiem.. Teraz wolałabym studiować psychologię i z nią wiązać swoją dalszą przyszłość. Będę wpadać częściej, koniecznie! Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! Miło jest coś takiego usłyszeć. Dzięki takim osobom jak ty myślę, że blogowanie ma jakiś sens.. Twój blog także bardzo mnie zaciekawił i z chęcią go zaobserwuję. Ciekawie piszesz. Uważam, że jesteś fajną osobą i że masz poukładane w głowie (co u dziewczyn w młodym wieku niestety zdarza się coraz rzadziej..)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post ;3

    oliwkaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk