wtorek, 6 sierpnia 2013

GREEN!

Cześć Wszystkim Odwiedzającym Mojego Bloga!
Na samym wstępie  chciałam Wam powiedzieć, że mój <<ask>> będzie wyglądał inaczej. Pisałam to już na nim, ale tutaj też napiszę. No więc, wszelkie pytania do mnie piszcie tam, a ja od razu odpowiem! ;)
Jeśli chodzi o wschód słońca o 5 nad ranem, to totalna beka. Haha. Nie dość, że do 5 nie zmrużyłam oka, to jeszcze były takie odpały... Zrobiłam włama Oliwii na facebook'a, ona mi, a ja jej za to zrobiłam herbatę z masłem i Monte. Haha. Działo się, działo!Oczywiście na żaden wschód słońca nie poszłyśmy!
Ostatnio co trochę chodzimy do sklepu po jakieś smakołyki. I właśnie dlatego mam parę zdjęć na zielono. :)







|koszulka / Lidl | spodenki \ Rovinj | buty \ Tommy Hilfiger |

N No i to tyle! Dzisiaj może jeszcze jedna notka! ;* Czeeeść;*

4 komentarze:

  1. Niekoniecznie podobają mi się takie buty, ale okulary spodenki są obłędne. :)
    No i zdjęcia jak zwykle fantastyczne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. takie ze zdjęcie " ze smile" ma jessika..
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co z tego? To ona tylko może tak robić? Nie ona to wymyśliła, ludzie. Robi tak mnóstwo osób. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk