poniedziałek, 5 sierpnia 2013

NOW IS GOOD

Witajcie Kochani moi! 
Na samym początku chciałam Was wszystkich przeprosić za moją nieobecność. Jak wiecie, lub nie, przyjechała do mnie przyjaciółka- Oliwia. Chciałam z nią spędzić trochę czasu. No i dodatkowo kiedyś pokazywałam Wam co stało się z moim laptopem. Przed wakacjami tego nie daliśmy rady zrobić, bo trzeba jechać do Krakowa. No i teraz coś się z nim dzieje. :/ Trzeba załatwić tą sprawę.
Wczoraj zaczęłam uczyć się włoskiego z Oliwią. Haha, i tak nic nie umiem. :D
Ubiegłego wieczorku, coś nas zebrało na oglądanie filmu. Dużo osób oglądało: ''Now is Good". Piękny film. Oczywiście płakałam, jak to ja. Przeżywałam coś podobnego, tylko bohaterka jest poważniej chora... Jeżeli nie widzieliście tego filmu, to naprawdę polecam! Warto obejrzeć.


Dzisiaj wpadnę z jeszcze jedną notką! Muszę nadrobić zaległości. Haha. Dobrze, lecę do basenu, a Wy oczekujcie posta ze zdjęciami! ;*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk