poniedziałek, 5 sierpnia 2013

BLACK

Ciao! ;*
Dzisiaj to już druga notka. Wiem,  że jest już późno, no ale to druga notka. Haha.
Jutro o godzinie 5:30 rano chcemy iść z Oliwią nad morze zobaczyć wschód słońca. TAK, NIE WIEM JAK TO ZROBIMY. Wszystko będzie nagrane. Nie wiem jak Oli mnie obudzi. Posypią się czułe słówka z mojej strony. ;) 
Dobrze, więc to są zdjęcia, które miałam robione już dawno, ale niestety mój laptop się psuje i nie wiem co z nim dalej będzie... Mam na sobie czarną koszulę ze złotymi  akcentami. Do tego mam spodenki, które ostatnio sobie kupiłam. Trampki, naszyjnik ze złotymi akcentami i jest ładny outfit!









| koszula / h&m | spodenki / Rovinj stragan | trampki / converse | naszyjnik / kathrine.pl

Jeśli zdjęcia są niewyraźne to przepraszam! Aparat jest ten sam tylko dodaję przez laptopa Oliwii, i wydają mi się tutaj bardzo rozmazane.. :/ Zobaczymy na innym laptopie. ;) 
No to do jutra! Napiszę Wam wszystko o wschodzie! Czeeeść. ;* 

2 komentarze:

  1. Spodenki są świetne + ładna opalenizna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjątka! Nominuję Cię do Liebster Blog Award :)
    http://www.our-womenly-style.blogspot.com/2013/08/047liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk