niedziela, 9 lutego 2014

Springtime?


Ostatnio pogoda uśmiechnęła się do nas. Po krótkich mrozach i śniegach, powróciło słońce i ładne niebo. To bardzo mi odpowiada. Wystarczy zarzucić na siebie cienką parkę i komin, ewentualnie czapkę i jesteśmy gotowi do wyjścia. Bywają dni, gdzie ciepły sweter w zupełności wystarczy. Cudowny czas!
W dzisiejszej notce chciałam przedstawić Wam pewną stylizację. Wydaje mi się ona dziewczęca, słodka, śmieszna, ale w pewien sposób elegancka. Słodki piesek na mojej nowej koszulce z trzy-czwartymi rękawkami dodaje zabawności, a kolorowe spodnie ożywiają ten strój. Dość wysokie buty dodają nutę elegancji, a mój kardigan dodaje mi ciepła! Ale oczywiście, że miałam swoją parkę i komin, nie martwcie się, nie chcę być chora. Aż tak ciepło nie jest! :) 

Czyż sceneria nie jest piękna? Jesienna wiosna, hahah. :) Liście, topniejący śnieg, wychodzące słońce zza chmur... wszystko budzi się do życia. Oby tak dalej!

| KOSZULKA/BUTIK | PARKA/TALLY WEJL | KARDIGAN/H&M | SPODNIE/H&M | BUTY/H&M | CZAPKA/H&M |ZEGAREK/RADO | BRANSOLETKI/KATHERINE.PL | TOREBKA/H&M |

Co sądzicie o zdjęciach? A co sądzicie o stylizacji? ♥

9 komentarzy:

  1. U mnie też janso! Zdjęcia pozytywne ♥
    buziaki Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE ZDJĘCIA
    ŚLICZNE STYLIZACJA <3
    IDEALNIE ♥
    obserwuję

    kammage12.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjęcia i buty :D
    fashionstyletop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczo! Cudowne słońce i cudowne zdjęcia! Oby taka pogoda została z nami jak najdłużej :3
    lady-hard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też słońce :) Uwielbiam taka pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też w końcu wyszło słońce i pogoda stała się o wiele przyjemniejsza! ♥
    Śliczny outfit! Świetne buty :)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Madzia i dobry fotograf :) hehe ;d
    Cudne są te zdjęcia!

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne lity! <3
    jak szkoda, że jestem taka wysoka..

    pinsibe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog godzien odwiedzin i obserwacji !
    Będę tu wpadała częściej *.*
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk