czwartek, 20 marca 2014

TAG

Hejj!
Dzisiaj w końcu coś tu dla Was piszę! Ostatnio nie miałam weny, ochoty i zdrowia do pracy na tej mojej stronie. Wiem, że to niezbyt dobrze, ale nie chcę pracować na siłę. Nie lubię rzeczy wymuszonych, nie widzę sensu w działaniu skoro go nie chcemy. Nie mamy potrzeby? Poczekajmy na nią!
W ostatnich dniach miałam spore problemy ze zdrowiem. Nie ukrywam, nie było ze mną dobrze, ale teraz wracam z pozytywną energią. Nie jestem jeszcze do końca zdrowa, dlatego zostaje jeszcze w domku.
Dzisiaj mam dla Was TAG TMI (too much information tag), więc zapraszam! Ja skrócę go do 20 pytań :) Zaczynamy!
1. Co masz na sobie?
Zwykłą koszulkę i spodnie w kropeczki z Tally Weijl, haha :)
2. Ile masz wzrostu?
Wydaje mi się, że 164 cm :)
4. Ile ważysz? 
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie wiem!
5. Jakieś tatuaże? 
Nie.
6. Jakiś piercing? 
Kolczyki w uszach.
7. OTP (one true pairing) czyli sławna para (tv) ?
Justin i Selena.
8. Ulubiony program/serial? 
Pretty Little Liars ♥
9. Ulubione zespoły?
Pearl Jam.
10. Coś czego Ci brakuje?
Chyba nic takiego nie ma :)
11. Ulubiona piosenka?
Aktualnie Katy Perry-Dark Horse
12. Ile masz lat? 
15.
13. Znak zodiaku?
Rybka.
14. Czego szukasz u partnera?
Zaufania i poczucia humoru :)
15. Ulubiony cytat? 
'Ten głos w twojej głowie mówiący, że nie dasz rady KŁAMIE'
16. Ulubiony kolor? 
Czarny, biały, pudrowy róż, błękitny.
17. Głośna muzyka, czy cicha?
Głośna!
18. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny? 
Pokój > łóżko > poduszka
19. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
15 minut?
20. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 
Eh, 45 minut.


Taguję każdego kto czyta właśnie ten post! Myślę, że w ten sposób dowiemy się o sobie ciekawych rzeczy! Zapraszam! :)

<weheartit.com>


CO SĄDZICIE O TAGU? :)

7 komentarzy:

  1. Też lubię Selene i Justina <33

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :)
    Pozdrawiam :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się tag,dzięki niemu możemy dużo nowego się o tobie dowiedzieć :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, to faktycznie świetny sposób, żeby się lepiej nawzajem poznać :)
    Mądry cytat :)

    Pozdrawiam
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten Tag

    http://mylife1123435.blogspot.de/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag:)
    Również uwielbiam biały i pudrowy róż a z ostatnim punktem mam bardzo podobnie;___;

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Zostaw link do swojego bloga, ale nie spamuj. Nie bawię się w obs za obs, więc nie trać czasu :)
Madziikk